Informaţii utile »
Calcul Dietă

Trucuri pentru a mânca sănătos

  • Nu sări peste prânz. Pentru oamenii care îşi iau prânzul în fiecare zi sunt mai puţine şanse să mănânce prea mult pe timpul unei zile.
  • Alege cât mai des produse integrale. Pâine, paste din făină integrală, zahăr brun, etc.
  • Mănâncă legume cât mai variate în culori. Legumele de diferite culori asigură nutrienţi diferiţi. Alege legume cu frunze de culoare verde închis, precum spanacul, muştarul, de culoare roşie-portocalie precum morcovul, roşia.
  • Bea mai mult suc natural („fresh”). Este important pentru cantitatea de fibră pe care o conţine şi pentru numărul mare de calorii.
  • Foloseşte cumpătat grăsimi şi uleiuri în mâncare. Măslinele, peştele asigură uleiuri sănătoase pentru inimă precum şi vitamine şi minerale.
  • Mănâncă dulciuri cumpătat. Este bine de evitată mâncarea bogată in zaharuri.


Ştiaţi că...?
Varza este printre puţinele legume cu proprietăţi de vindecare. În vechime această legumă era numită „medicamentul săracilor”.

Printre cele mai interesante proprietăţi pe care le are este acea de a reduce riscul de cancer la colon, după cum arată studiile recente. Acest lucru se datorează în principal conţinutului bogat de fibre.
Curs valutar la
 
1 EUR 4,6332
 
1 USD 3,9185
 
1 GBP 5,2671
 
1 XAU 158,2582
 
 
oferit de  serviciul de conversie
 
Copyright © 2008 Calcule.ro. Toate drepturile rezervate de Diginesis
v. 1.0.3342.5